2017. április 5.

Márciusi jött-mentek

A tavasz első hónapjában az alapfelszerelés cserélődött. Hiába! Még én sem éledtem fel, nem csak a természet! :)


KRÉMEK


Avon care kakaóvajas arc-, kéz- és testápoló 400 ml
Illatoktól elszokott orromnak sok/k volt először, s keményen küzdöttem a töménységével végig a 3 hét (!) alatt, míg elhasználtam. Aki szereti a kakaósat, az valószínűleg ezzel is ki lesz békülve - nekem sem ez volt a gondom, hanem az illat intenzitása.
Hidratáló hatása jó, amennyiben elég mennyiséget (= irtó sokat más testápolókhoz viszonyítva) viszünk fel. Öröm az ürömben, hogy legalább gyorsan elfogyott.
Összességében 3/5.
Megy.

Syoss elixír hajolaj 100 ml 
A Krémmánia nem túl lelkes ezért a cuccért, s bár elolvastam a véleményeket, nem rettentettek vissza a megvásárlástól. Ugyan nem ment elsőre pontosan belőni a megfelelő mennyiséget, s a bő adagolás bezsírosította a hajamat, de a kevesebb több elve és a törölköző száraz hajon való alkalmazás megtette a magáét, s remekelt a kis drága.
Maradéktalanul nem tudtam a terméket kinyerni a flakonból (úgy sem, hogy letekertem a kupakot), de a végén már nem is bántam. Mert az illata nem nyerte el a tetszésemet. Megszokni megszoktam. Nem volt túl erős. Csak nem az én ízlésemnek való.
Összességében 4/5.
Megy.


Sebamed Diaper Rash Cream 100 ml
Megint csak az erős illatával volt bajom, habár az illatanyag az utolsó összetevő.
Teszi a dolgát: méghozzá jól. Semmi extra. Nem rossz, de ennyiért találtam jobbat (pl. az Uriage-t).
Összességében 4/5.
Megy.

Caudalie Soin Des Levres Ajakápoló 4g
A Krémmánia ősszel blogposztot írt az ajakápolókról, s ez a kis henger a leghatásosabbak közt szerepelt. Akkor osztottam a véleményüket, azóta tudom, hogy középkategória a hidratálás erősségében.
Éjszakára kentem fel (nekem nem kell amúgy sem/nem sok, el akartam használni minél előbb). Út közben vettem észre, hogy bőven (majdnem 3 hónappal) a lejárat után is kenegetem még a cuccot - szerencsére nem avasodott meg/én nem éreztem -, úgyhogy nagy megkönnyebbüléssel váltam meg tőle, mert alig akart fogyni.
Nem rossz cucc, gazdaságos is. Az illata sem gyomorforgatóan erős, de mivel találtam jobbat, így nem nyúlok még egyszer utána.
Összességében 4/5.
Megy.

Earth Kiss Million Year Clay Facial Revitalise Bamboo Sheet Mask 1 db
Nagy nehezen ide is kezd begyűrűzni a fátyolmaszk divat, s nem kell vadászni ezekre a kényeztetésekre. Nem ápolási céllal esett a választásom erre a delikvensre (nőnapi spa fél óra volt ez saját magamnak).
Általában nem szeretem, ha illóolajoktól hemzseg valami kozmetikai arcravalóm, de ez esetben a lelki élvezet volt az első, szóval kivételt tettem. Viszont annyira erős levendula illata van (amit alapból imádok, de ebben túl töménynek találtam), hogy nem tudtam hozzászokni a fentlét alatti fél órában sem. Meglepődtem azonban, hogy nagyon jó hatással volt a bőrömre! Szépen feltöltött, tisztított, frissített. Úgyhogy a hatása miatt újravevős (lesz majd valamikor, amikor megint lelki kényeztetős napot tartok). 
A maszk tisztességesen át van itatva a folyadékkoktéllal. Megkockáztatnám, hogy akár egy második használatot is ki lehet belőle csikarni (nem próbáltam, de úgy tűnt). A termékről bővebben itt.
Összességében 4/5.
Majd valamikor újra találkozunk. :)

KÉZKRÉMEK


Avon care rózsaszín magnólia kéz-, köröm- és körömágybőrápoló krém 100 ml
Nevetségesen olcsó volta miatt került hozzám. Az Avon katalógusban az illatosított oldal alapján nem tűnt túl erősnek az illata, felkenve azonban parfümfelhőbe borított. Kellett jó pár nap, míg hozzászoktam. Ismételten nem az illat milyensége, hanem intenzitása zavart (de nagyon).
A hidratáló hatása jó - vagyis egy alap kézkrémnek tökéletes. Pont erre a célra is vettem: kézmosás utánra. Pancsolósnak. Abban teljesen jól teljesített, nagyon meg voltam elégedve vele. Eleinte zavart/féltem a denaturált szesztől (hogy majd rosszabbodik az ekcémám tőle, de reménykedtem, hogy az INCI 13. helye nem lesz gond így sem), végül azonban a felrepedések mentén csípett olykor - ezt azonban az illatanyagra fogom, ugyanis más, ugyanilyen összetevőjű krém ugyanezt csinálta.
Összességében 4/5.
Megy - azóta a család egyéb tagjaival ismerkedem.

Avene Cicalfate kézkrém 100 ml
Mit szólnátok, ha most nem mondanék semmit? Hogyha csendben itt maradna minden így? Ugyanis nem nagyon jutok szóhoz. Nem azért, mert olyan jó, de nem is azért, mert olyan rossz. Ez inkább egy "úgy maradtam" krém. Fogalmam sincsen arról (ha nem olvasom el, mire való), hogy miféle céllal hozták létre.
Nem azt mondom, hogy nem hidratál - a krémek lényege erről szól, szóval ezt nem kellene meg se említenem -, de annyira fura módon teszi, hogy nem tudom hova tenni... Mármint, hogy egyszer hidratáltnak éreztem utána a kezem, máskor meg nagyon nem: smirgli maradt (szintén pancsolós krémnek indult, de végül amolyan extra pancsolós krémmé vált, s alig vártam, hogy elfogyjon).
Meg volt egy fajta fura bevonat a kézen felkenés után. Amit először nem tudtam mire vélni, aztán megnéztem az összetevőket, s rájöttem, hogy ez a cink és réz miatt van, csak azokat olyan kicsinyke koncentrációban tették a krémbe, hogy barriert létrehozni kívánó hatásuk semmis. 
Összességében meghatároztatatlan/5.
Megy.

Eucerin pH 5 bőrvédő kézkrém 75 ml
Nagyon jó cucc, de a szaga (az már nem illat!) olyan, amit az ellenségem nagyanyjának se kívánnék! Vén szatyrok bódító büdösítője az, ami először eszembe jutott róla. 
A hatása viszont isteni. Kintre is szuper: véd, tényleg.
Összességében 3/5 (és ez mind a szag miatt, amivel rendelkezik).
Megy.

TISZTÁLKODÁS


Bioderma Atoderm Tápláló Mosakodókrém 1 liter
Nem nagyon értem az Atoderm sorozat (atópiás bőrre való ápolók) illatosítottságát... Igen, vágom, hogy könnyebben el lehet adni úgy a dolgokat, ha finom az illatuk (mondjuk, a Clinique is fogy, s egyik sem illatosított...), de egy atópiás nagyon jól tudja, hogy az illatanyag nem poén. Főleg, mikor szanaszét csípi a bőrét.
A Sodium Laureth Sulfate az én bőrömnek elég szárító, így mindenképpen olyan tusfürdőt kerestem, amiben nincsen. Nos, ez ennek ellenére is szárított rendesen. Nem rossz, nem rossz, de nem az igazi. Tovább keresek.
Összességében 4/5.
Megy.

Rogé Cavailles extra gyengéd zöld mandulás lipidpótló szappan 250 g
A cocooncenter igazi kincsesbánya egy krémmániásnak. Így bukkantam erre a csudi kis cuccra. A lipidpótló szappanokhoz képest olcsó (főleg abban a 3+1-es pakkban, amiben hozzánk érkezett), s nem szárító darab. Az illata is jó, nem irritálóan mű vagy émelyítő.
Összességében 5/5.
Marad. (Észrevettétek, hogy ez az első cucc, ami kivívta a maradást? :P )

Cien folyékony szappan érzékeny bőrre 500 ml
Mindenmentes. Sajnos SLeS van benne, de így sem szárít (nagyon).
Egyetlen gondom, hogy nincsen utántöltője, s ebben a formában folyamatosan újravenni eléggé nem környezetkímélő megoldás... (Általában 750-1000 ml-es utántöltő "zacskókat" veszek, amik létrehozásához jóval kevesebb műanyag szükségeltetik: akár 60%-kal.)
Összességében 5/5.
A nem gazdaságos csomagolása miatt egyelőre megy. 

Linna sampon 400 ml
A kutyánknak vettük a 7-es pH-ja miatt. Jó illata van, jól tisztít, gyengéd. S nagyon olcsó.
Összességében 5/5.
Marad.

Clarisonic Radiance Brush Head
Lassan 2 éve van Clarisonic Mia2-m és nagyon szeretem. Túl sok fejet nem próbáltam, de ez lett a kedvencem: puha, sűrű, gyengéd, de mégis hatékony.
Összességében 5/5.
Marad.

SMINK

Clinique Lash Power Flutter-to-Full Mascara - Black Onyx 9,5 ml



Hogy milyen nagyon szerettem ezt a kis varázspálcát az első időkben! Az tény, hogy nem éppen tartottam be a biztonságos 3 hónapot a használati idejét illetően, s 4-gyé kerekítettem, s lehet, hogy csak emiatt maradt kellemetlen emlékek sora bennem a termékről...
Nyilván nem mondok újdonságot, hogyha a kiváló marketingre (név + formaterv + a feketébbnél is feketébb szín) fogom a vásárlást.


Egyenesen gyűlölöm a szilikonkeféket, úgyhogy külön öröm volt a hagyományos kialakítású fej. Viszonylag kis mérete könnyen elérhetővé tette a szempillatöveket és a belső szemzugot is. Rétegezni könnyű volt, szépen tudtam építeni: igaz, a 3-4. réteg már póklábasított kissé, de viszonylag rendezetten tartotta a szétválasztott formát.
Imádtam benne, hogy meleg vízzel le kellett csak dörzsölni (sminklemosó nem is nagyon tudott vele mit kezdeni), de vízálló volt annyira, hogy a szél okozta "szemkifolyásom" könnypatakjait még állja. Nagyjából 2 és fél hónap után viszont elkezdett peregni. Úgy gondolom, ezt egy ilyen spirál, egy ilyen márka nem engedheti meg magának. Szóval rendesen berágtam. Olcsó gagyinak hatott onnantól. Reménykedtem abban, hogy csak én voltam irdatlan béna, de 3-4 hét után is ugyanolyan eredménnyel zártam minden alkalmat. Szóval a kuka felé orientáltam.
Viszont külön öröm, hogy végre sikerült olyan Clinique szempillaspirált találnom, amit használtam is! :D
Összességében 3,5/5.
Lehet, majd valamikor találkozunk, de nem most.

Minden vélemény a sajátom. A poszt létrejöttét a férjem fotóin kívül senki nem támogatta.
A fotók terjesztése kizárólag engedéllyel lehetséges. Kontakt itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése